czwartek, 11 września 2014

Promocyjne partnerstwo prywatno samorządowe

Miasto, w szczytnym dziele uatrakcyjniania nam ulicy Świętojańskiej, postanowiło połączyć siły z prywatną przedsiębiorczością.  I wespół w zespół przekonują, że ulica wcale nie umiera, a wręcz przeżywa drugą młodość. W ten sposób biznes ma reklamę, a władze ludzie atrakcję, wiadomo wybory coraz bliżej.
Miejskich urzędników wspiera deweloper budujący przy ulicy Świętojańskiej centrum Baltiq Plaza. 
Jedną z tych atrakcji są specjalne oznakowania ciekawych lokalizacji wzdłuż ulicy, które połączone są z krótkim opisami. Towarzyszy temu wydanie książki,  znanej nie tylko w Gdyni pisarki, Małgorzaty Sokołowskiej. Znajdziemy w niej m.in. 25 ciekawych miejsc wraz z historiami, które ich dotyczą. Oczywiście wszystkie dotyczą ul. Świętojańskiej.
W ten sposób,zdaniem organizatorów akcji, wszyscy możemy zobaczyć, że ulica przeżywa renesans.
 Akcję promocyjną uzupełniła wystawa, którą można było oglądać na Placu Kaszubskim.

- Zależało nam na trzech rzeczach. Po pierwsze na tym, by publikacja przybliżała Świętojańską zarówno mieszkańcom naszego miasta, jak i odwiedzającym Gdynię gościom. Po drugie, by pokazywała nie tylko historię, ale również rozwój ulicy i jej niezwykły dziś potencjał. Po trzecie, by prowokowała do wyjścia z domu na piękny spacer po Świętojańskiej - mówił prasie Tomasz Banel, naczelnik wydziału polityki gospodarczej i nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni.
Akcję współfinansuje deweloper Moderna Investment, który realizuje inwestycję Baltiq Plaza przy ul. Świętojańskiej.

Brak komentarzy: