Dzisiaj chciałbym wyróżnić jeden sklep przy ulicy Świętojańskiej w Gdyni, który bardzo twórczo podszedł do pewnego oklepanego chwytu marketingowego.
Otóż od czasu do czasu, któryś ze sklepów ogłasza likwidację, aby napędzić sobie klientelę żądną nadzwyczajnych okazji. Potem często się okazuje, że żadnej likwidacji nie było, była tylko taka podpucha.
Otóż jeden ze sklepów w pewnym momencie zmienił hasło "likwidacja sklepu" na "likwidacja sklep-owej kolekcji".
Otóż od czasu do czasu, któryś ze sklepów ogłasza likwidację, aby napędzić sobie klientelę żądną nadzwyczajnych okazji. Potem często się okazuje, że żadnej likwidacji nie było, była tylko taka podpucha.
Otóż jeden ze sklepów w pewnym momencie zmienił hasło "likwidacja sklepu" na "likwidacja sklep-owej kolekcji".
Jak to zrobił widac na fotografii wykonanej moim telefonem. Piątka dla sklepowego personelu za pomysłowość.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz