poniedziałek, 16 lipca 2012

Nocny na fejsie


Facebook wraz z całą social medialną wrzawą dotarł na ulicę Świętojańską w Gdyni. Na przykład sieciowa perfumeria zachęca odpowiednim napisem na witrynie do polubienia swojego fanpage.  Dla mnie przebojem jest facebookowa strona całodobowego sklepu spożywczo- monopolowego Dwunastka. Niedawno chwaliłem jego rozrost o kolejne pomieszczenia. A widać rozwój ten zachodzi nie tylko w dotykalnej rzeczywistości (chciałem napisać "realu", ale mi się źle handlowo skojarzyło).
Na „fejsie” sklep ma już ponad 2800 „lubiaczy”, do których i ja dołączyłem. Wielbicieli przybyło zapewne za sprawą alkoholowego konkursu, który miał miejsce w lutym.  Teraz na stronie nic się  nie dzieje.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

https://www.facebook.com/sklepDwunastka


WARTO ! :)