wtorek, 23 lutego 2010

W Kosakowie znów śmietanka

Jak informuje prasa oraz czytelnicy niniejszego bloga w miejscu dawnej kawiarni i sklepu spółdzielni Kosakowo powstanie kolejna filia Marioli (róg ulic Świętojańskiej i Traugutta). Trwa już remont. O upadku tego przybytku słodyczy pisałem jakiś czas temu.
Mariola, jak zapewne wiedzą wszyscy, to znakomita cukiernia znajdująca się opodal kortów tenisowych przy Polance Redłowskiej (ul. Prusa). Cukiernia ma już filię w CH Batory, na al. Piłsudskiego i przy plaży miejskiej. Wielu z mojego pokolenia zgodzi się, że dają tam najlepsze lody na świecie... Ja szczególnie lubię tzw. czarno - białe, pycha.
Z niecierpliwością czekam na otwarcie. Zwłaszcza, że tam są znakomite warunki dla ogródka kawiarnianego. Nie trzeba blokować chodnika, placyk jest w stosownej odległości od jezdni. Niestety w innych lokalach stoliki stoją tak blisko krawężnika, że mam wrażenie, że samochody kopcą mi spalinami wprost do kawy.
Więcej o nowej Marioli przy ul. Świętojańskie poczytać można było w prasie.

Brak komentarzy: