środa, 14 kwietnia 2010

Gastronomia na internetowym szlaku

Akcja Szlak Kulinarny Centrum Gdyni nabiera rozpędu. Przynajmniej w Internecie. Możemy o niej poczytać nie tylko na "domowej" stronie www , ale również na portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Blip czy Twitter.
A zaczęło się skromnie od znaczków malowanych na chodniku i naklejek na witrynach lokali. Towarzyszyły temu publikacje w prasie. Czyli powstaje społeczność gdyńskich smakoszy niekoniecznie zaglądających osobiście na ul. Świętojańską, ale również wirtualnie. Popieramy.












Akcję wymyśliła i prowadzi Agencja Rozwoju Gdyni. Spółka powołana przez władze miasta dla reklamy regionu i samej Gdyni.
Celem Kulinarnego Szlaku jest promocja nowego obrazu śródmieścia, w tym i naszej ul. Świętojańskiej. Zamiast handlowo - bankowego centrum proponują dostrzec w nim miejsce spotkań i rekreacji powiązanych z bogatymi doznaniami kulinarnymi.

Brak komentarzy: