czwartek, 8 kwietnia 2010

Fałszywka

Zrobił się szumek, bo z okazji 1 kwietnia koledzy z Gazety Świętojańskiej wypuścili podróbkę gazetki "Ratusz" wydawanej przez Urząd Miasta. Magistrat się na żarcie nie poznał, podał autorów do prokuratury, a podrobione gazetki kazał ścigać Straży Miejskiej po mieście.
To fałszywe wydawnictwo zawierało prześmiewcze materiały nt. prezydenta miasta i urzędników (ale bez nazwisk).
Osobiście nie jestem w stanie ocenić tego żartu, czy śmieszny. Autorzy się z pewnością napracowali. Trzeba to było złożyć, wydrukować, dystrybuować. Sami też się pewnie nieźle uśmiali, a czy mieszkańcy z nimi, nie wiem. Ja się nie śmiałem, niby fajne, ale jakieś takie bez polotu, bez puenty, suspensu. Ale to moje osobiste zdanie, sam nic lepszego nie wymyśliłem.
Koniec końców urząd miasta zrobił autorom żartu niezłą reklamę. Myślę, że po latach to będzie oceniane jako najzabawniejsze w tej historii.

Brak komentarzy: